Femti om meg

1. Hva var det siste du skriblet ned på et papir? Hele aktivitetskalenderen til senteret inn i 2015-kalenderen.

2. Hva har du alltid i vesken? iPhone, iPhone cover som brukes som lommebok, nøkler.

3. Hva bestiller du på kafé? Americano.

4. Hvilke nettsider besøker du daglig? Internweben på jobb.

5. Hvem ringer du til når du er sint/lei deg? Min beste venninne.

6. Hvilken farge er det på tannbørsten din? Den grønne er min.

7. Kan du bytte olje på bilen? Aldri prøvd, har heller ikke bil. Hadde nok funnet utav det…?

8. Hva har du hatt av kjæledyr? Dverghamster i en alder av 16, dansemus på barneskolen.

9. Har du noen piercinger? Neitakk.

Norge_FJell

10. Norge på sitt beste? På et fjell et sted.

11. Hva gjør deg lei deg? Når jeg gir 110% men føler de rundt meg gir 70%.

12. Hva gjør deg glad? Kjæresten min, reising, jobb, foto og skriving.

13. Hva er drømmejobben din? Jeg fikk drømmejobben min tidligere i år, så nå eg jeg litt drømmeløs og det skremmer meg.

14. Abonnerer du på et ukeblad? Bare på Costume som kommer en gang i måneden. Da koser jeg meg med litt mote.

15. Hva var det siste du kjøpte? NYTT KAMERA!!! Ca. 1 time siden. Det lader nå.

16. Liker du kinesisk mat? Elsker er ordet du leter etter.

Bryllup

17. Når var du i kirken sist? Bryllup i oktober.

18. Hvem var den siste som gjorde noe ekstra spesielt for deg? Kjæresten min som gav meg tidlig julegave: Nyttårsaften i London.

19. Har du noensinne vært i en ambulanse? Ja, brakk foten i 10. klasse. 4 timers kjøretur til nærmeste sykehus.

20. Kan du rulle med tungen? Ja.

21. Hvor lang tid bruker du om morgenen? Kommer helt an på hva jeg skal. Liker å ha god tid for å så sitte i sofaen med en kaffe og teppe rundt meg, bare for å våkne og samle tankene.

22. Banner du ofte? Ja.

23. Hva er det lengste du har campet i et telt? 10 dager, Roskilde i år.

Søstre

24. Hvor mange søsken har du? To lillesøstre.

25. Hva slags utdannelse har du? Jeg har en Bachelorgrad i grafisk design.

26. Hvor mange steder har du bodd? Flyttet rundt en trevde ganger. Seriøst. Byer: 4. (Haugesund, Karmøy, Bergen og Southampton).

27. Hvilken kroppsdel er du mest fornøyd med? Merkelig spørsmål. Gunsene mine såklart.

28. Hvilken kroppsdel er du minst fornøyd med? Jeg er vel som jenter flest…

29. Er det viktig å feire bursdager? JA! Jeg tar bursdager svært høytidelig.

30. Har du tatt vare på klesplagg fra da du var liten? Nei. De passer ikke lenger.

31. Nevn én ting som er irriterende med å blogge? Når jeg ikke klarer å kode bloggen til å se ut som jeg vil.

32. Hvor mange glass vann drikker du hver dag? Veldig mange.

33. Når legger du deg om kvelden? Rett etter at butikken stenger, slik at jeg vet at det har gått bra.

34. Favorittfag på skolen? Matte.

35. Potetgull eller smågodt? Sjokolade, chips og salt lakris er mine svakheter.

36. Siste filmen du så? Hunger Games – Mockingjay pt. 1

IMG_4096

37. Det mest romantiske du har gjort? Jeg spør kjærsten, men han kan ikke svare. Da må det bli at jeg stalket ham i et år og ca. tvang ham til å bli sammen med meg – og nå lever vi lykkelig i alle våre dager.

38. Den perfekte vertinnegaven er? Snacks.

39. Hvor gammel er pappaen din? Femti.

40. Har du vært i avisen? Veldig mange ganger, da spesielt i Haugesunds Avis og Åsane Tidende.

41. Et sitat du liker? “Go do something that makes you sweat.”

42. Hvilken farge liker du best på neglene? Svart eller hvit.

43. Hvem er forbildet ditt? Onkel M.

44. Er du forfengelig? Nei, men jeg liker at ting er skikkelig. Jeg går heller på butikken nydusjet i joggeklær enn pynta og skitten.

45. Finnes det noe du virkelig har lyst til å gjøre, men ikke har hatt mulighet, tid eller råd til? Jeg vil reise! Masse!!

46. Har du vært gift eller forlovet? Nei.

47. Hva kjøper du helst: klær, vesker eller sko? Sko.

48. Føler deg ung eller gammel for alderen? Ung.

IMG_9566

49. Hvilke uvaner har du? Jeg jobber ALLTID. (Bekreftet fra samboeren bak her).

50. Hva skal du gjøre når du er ferdig med å svare på alle spørsmålene? Ut på julemiddag med jentene! Mmh.

Hentet fra Supermarie. 

