Dance Off

Dance Off Dance Off Dance Off Dance Off Dance Off Dance Off

Jeg tok meg rett og slett en helg i Oslo for å danse farvel til Humac. Vår lille familie samlet seg på det såkalte nomoelleparken en lørdag i september. Vi hadde slushmaskin, DJ-booth, ballonger og en kjendis – stemningen var på topp. Min iPhone fikk selvfølgelig følge med, et par mobilbilder må til når man er på party.

Humac vil alltid bety veldig mye for meg! Vi var den lille Apple-forhandleren som gikk med magenta t-skjorter og gjorde mye sprell. Nomoelleparken var stedet jeg ble syk, hver eneste gang vi skulle på butikksjefsmøte, men hvor vi også fikk en klem når vi både ankom og dro vestover igjen. Menneskene som trodde på hverandre, bygget hverandre opp og hele tiden stod på… Menneskene som trodde på meg og faktisk gav meg muligheten til å ikke bare oppnå min drømmejobb, men å få være sjefen over den jobben.

Humac var best i Norge på Apple, og det beste som noen gang har hendt meg.

