Fadderbarn

IMG_0044

De siste to ukene har jeg fått gleden av å være med på fadderuken i Bergen. Vi har kjørt Back to School-kampanje og jeg hadde æren av å planlegge hele sulamitten. Med helt frie tøyler benyttet jeg anledningen til å gjøre alt jeg selv ønsket.

IMG_0050

Vi hadde telt innendørs og iGrill-konkurranse utendørs på BI. Vår beste venn; Bose SoundLink Mini var selvfølgelig med, og den lille saken kan “blaste” en hel stand – og litt mer enn det. Min kollega Mats og jeg fikk prate med 900 elever da vi første skoledag var på scenen.

untitled-70

På Campus Kristiania startet vi inne på Hotel Norge. Alle fikk goodiebags med magenta poser fra Humac. Vi var med på rebusløp med Apple pictionary på iPad på begge skolene, og det hele ble avsluttet på fredag med sykkelbalanseringskonkurranse. Vinneren stod imponerende 2 minutter og 41 sekunder på sykkelen, og den ble hans.

untitled-50untitled-21untitled-84 IMG_5020untitled-108IMG_4957

Selv etter to uker med fadderuke er det ikke slik at jeg savner å være student. Min studietid var fantastisk, men det får bli med minnene. Når jobben min går ut på å planlegge og gjennomføre slike ting som dette, samtidig som jeg skal drive butikk, da kan studenttittelen ikke måle seg engang. Back to School 2014 har vært en helt fantastisk tid og in the end så elsker jeg jobben min enda litt mer.

